FFFEST 8D

Ja, det är sant! i morgon blir det fest :D:D jag har "födelsedagskalas" eller vad man ska kalla det. Haha fast utan ballonger och godispåsar.
Jag fyller ju år på tisdag! längtar längtar längtar!!!
Allt är färdigt till festen nu, men jag tänker inte avslöja några hemligheter än^^.
Idag så var jag i alla fall i skolan. Vi hade de vanliga ämnerna. NO, svenska, matte, engelska, ja, you name it. På måndag får jag bara inte glömma skridskorna! vi har en skridsko bana på skolan :} så vi åker på rasterna. De mindre klasserna var där igår och hade målat upp "curling-ringar" och gjort egna curling-stenar av en liten hink, en pinne och vatten som de frös till is. Gissa hur de gjorde;}.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0